admin admin .

admin

پودر سیر ۱۰۰ گرمی

 بسیاری از افراد برای پخت غذا از سیر تازه استفاده می کنند. اما سیر تازه در همه فصول در دسترس نیست. از طرفی نمی توان سیر را برای مدت طولانی نگهداری کرد. برای رفع این مشکل، فروش پودر سیر را تهیه می کنند. با این کار خواص سیر حفظ می شود و برای مدت طولانی می توان از آن نگهداری نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۵۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

عوارض ناشی از جراحی بینی

احتمال بروز عوارض در جراحی بینی مانند هر جراحی، وجود دارد. در صورت انتخاب جراح بینی مناسب و رعایت کردن مراقبت های بعد از جراحی بینی بروز عوارض احتمال به حداقل می رسد. عوارض ناشی از جراحی شامل موارد زیر می باشد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۲:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لیزر الکس کندلا در کرج

لیزر الکس کندلا در کرج ، در سه نوع متفاوت وجود دارد. هر کدام از این دستگاه ها شکل ظاهری شبیه به هم دارند. ولی نوع کاربرد و طول موج آنها با هم متفاوت می باشد. به عنوان مثال دستگاه لیزر جنتل دارای 1064 نانومتر طول موج و دستگاه لیزر جنتل مکس دارای طول موج 1064 و 755 می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه موی‌مان را پرپشت کنیم؟

نازک می‌شوند و می‌ریزند، کدر می‌شوند و با هیچ نرم‌کننده‌ای رام نمی‌شوند. نه قرص‌های ویتامین روی آنها اثر می‌کند و نه محلول‌های گران‌قیمت تقویتی. موی بدحالت و پژمرده مشکلی است که بسیاری از خانم‌ها را کلافه و آنها را دست به دامان انواع ابزارهای حالت‌دهنده مو می‌کند اما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

انواع دیوار سبز

در دیوار سبز مدولار، از داربست های فلزی استفاده می شود. این داربست ها وزن کمی دارند و جنس آنها از استیل گالوانیزه می باشد. در اجرای این طرح، داربست ها بر روی بنا قرار می گیرند و یا دارای یک سازه ی مستقل هستند. گیاهان بالارونده بر روی داربست ها رشد می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

8 علامت آب مروارید و نحوه درمان آنها به طور طبیعی

آب مروارید (کاتاراکت) نوعی بیماری چشمی با دلایل گوناگون است که با تارشدن عدسی چشم آغاز می شود و با افزایش تیرگی و کدرشدن عدسی و درنهایت مختل شدن بینایی چشم خاتمه می یابد.در ادامه این بخش به بررسی علائم ، نشانه و انواع آب مروارید می پردازیم پس با ما همراه شوید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بررسی تاثیر انکرتکست، محل قرارگیری لینک و لینک های فالو و نوفالو بر روی اثربخشی بک لینک

 برای اینکه بدانید تاثیر لینک های فالو و نوفالو، محل قرارگیری لینک و انکرتکست بر روی اثربخشی بک لینک به چه صورت است پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۸:۵۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سلامت موها

آلاینده‌های محیطی، محصولات بهداشتی با مواد تشکیل ‌دهنده متنوع، روش‌های مختلف مخرب مانند سشوار کشیدن و رنگ کردن، به مو و پوست سر آسیب می‌رساند.این در حالی است که با استفاده از شوینده‌های گیاهی فاقد هرگونه ماده شیمیایی می‌توان سلامت مو و پوست سر را به دست آورد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۴۱:۴۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)