admin admin .

admin

عوارض ناشی از جراحی بینی

برطرف نشدن انحراف تیغه وسط بینی به طور کامل
چسبندگی داخل بینی
کوچک شدن بیش از حد سوراخ های بینی
باریک شدن بیش از اندازه نوک بینی
افتادگی نوک بینی
تنگی دریچه داخلی بینی که به علت برداشتن بیش از حد بافت ها و غضروف های بینی رخ می دهد
بر اثر برداشتن بیش از حد قوز بینی امکان بینی زینی شکل وجود دارد
احتمال خونریزی
جراحی بینی بدون عوارض احتمالی
بسیاری از مراجعه کنندگان تمایل به داشتن یک بینی بدون عوارض بعد از جراحی دارند ، بسیاری از افراد هم نگران این مساله هستند که مشکلات ناشی از جراحی بینی گریبان گیر آنها نشود .
نتیجه ی جراحی بینی می تواند موفق باشد اگر:
انتخاب جراح به صورت اصولی و کاملا اگاهانه انجام شود .
عوامل متعددی بر نتیجه هر جراحی و بخصوص جراحی بینی ت‍أثیر گذار است.
نخست نوع و طبیعت بینی است.
باید توجه داشته باشید که نوع بینی در نتیجه ی بینی تاثیر به سزایی می گذارد، بینی های استخوانی و بینی های گوشتی دارای نتایج متفاوتی بعد از عمل خواهند بود . همانطور که قبلا اشاره کرده ایم انواع مختلفی از بینی وجود دارد؛ گوشتی، استخوانی، پهن، دراز و غیره. امکان تغییر در هر بینی با بینی دیگر متفاوت است، مثلا نمی شود بینی گوشتی به یک بینی ظریف و کوچک تبدیل شود.
دوم تکنیک و روش جراحی است
که به علم، تجربه و هنر جراح مرتبط است. عامل سوم مراقبت های پس از جراحی است. و بالاخره نتیجه به دید و انتظار فرد بستگی دارد. ممکن است میزان سربالا بودن یا اندازه بینی برای یک نفر ایده آل و در فرد دیگری نامطلوب جلوه کند.
جنس بینی از سنگ و چوب و فلز نیست که به هر شکل و اندازه و با گذاشتن وسائل اندازه گیری قادر باشیم آنرا تغییر دهیم، بینی از بافت های زنده استخوان، غضروف، پوست و غیره تشکیل شده که ایجاد تغییرات و اجرای میلیمتری آنها بعضاً و بطور دقیق امکان پذیر نیست. بنابراین به هیچ وجه نمی توان انتظار نتیجه صدر در صد از جراحی داشت. وجود ایرادات و عدم تقارن های کوچک اجتناب ناپذیر است.

به افراد کمال گرا که انتظار نتیجه صد در صد دارند توصیه می کنم که جراحی نکرده و از جراحان هم می خواهم که دست به جراحی این اشخاص نزنند. زیرا انتخاب برای چنین افرادی با مشکل مواجه می شود و در هر صورت از نتیجه ی عمل خود ناراضی خواهند بود.
منبع : https://dr-shirazi.com/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۲:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)