admin admin .

admin

فيزيوتراپي سرگيجه

سرگيجه حالتي است كه بسياري از مردم در زندگي خود، آن را تجربه كرده اند. افراد ممكن است در زمان بروز سرگيجه، حالات مختلفي را تجربه كنند. برخي از افراد در زمان سرگيجه در سر خود احساس سبكي مي كنند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۳۳:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين قرص براي رفع جوش صورت

استفاده از آنتي بيوتيك‏ ها كه اثرات جانبي چشمگيري را ايجاد نمي‏ كند، مي‏ تواند يك روش درماني موثر براي خلاص شدن از بروز بيماري ناخوشايند جوش صورت باشد. در اين‏جا با بهترين آنتي بيوتيك‏ها براي درمان مشكلات جوش صورت آشنا مي ‏شويم.
آكنه وولگاريس يا آكنه ‏ي ساده، يك بيماري پوستي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۶:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

فروش سگ در تبريز

فروش سگ در تبريز، داراي طرفداران زيادي است. فروش انواع نژاد هاي آپارتماني و سايز ريز، مناسب براي نگه داري در منزل ، كاملا آموزش پذير و بدون سر و صدا، همگي در سلامت كامل، 24 ساعت مهلت تست سلامت هم داده مي شود. در صورت درخواست خريدار شناسنامه و برگ سلامت هم صادر مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۲۴:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

كبودي ناخن

كبودي ناخن عارضه‌اي است كه در آن ناخن‌هاي دست به رنگ آبي يا كبود در مي‌آيند. فردي كه اغلب دچار اشكال در تنفس شده و به نفس به نفس مي‌افتد، اغلب در او كبودي ناخن ديده مي‌شود. تعريق شديد و درد قفسه سينه برخي از علائم ديگر مرتبط با اين وضعيت مي‌باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۱:۰۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

پودر سير ۱۰۰ گرمي

 بسياري از افراد براي پخت غذا از سير تازه استفاده مي كنند. اما سير تازه در همه فصول در دسترس نيست. از طرفي نمي توان سير را براي مدت طولاني نگهداري كرد. براي رفع اين مشكل، فروش پودر سير را تهيه مي كنند. با اين كار خواص سير حفظ مي شود و براي مدت طولاني مي توان از آن نگهداري نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۷:۵۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

عوارض ناشي از جراحي بيني

احتمال بروز عوارض در جراحي بيني مانند هر جراحي، وجود دارد. در صورت انتخاب جراح بيني مناسب و رعايت كردن مراقبت هاي بعد از جراحي بيني بروز عوارض احتمال به حداقل مي رسد. عوارض ناشي از جراحي شامل موارد زير مي باشد

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۲:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ليزر الكس كندلا در كرج

ليزر الكس كندلا در كرج ، در سه نوع متفاوت وجود دارد. هر كدام از اين دستگاه ها شكل ظاهري شبيه به هم دارند. ولي نوع كاربرد و طول موج آنها با هم متفاوت مي باشد. به عنوان مثال دستگاه ليزر جنتل داراي 1064 نانومتر طول موج و دستگاه ليزر جنتل مكس داراي طول موج 1064 و 755 مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۰۰:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چگونه موي‌مان را پرپشت كنيم؟

نازك مي‌شوند و مي‌ريزند، كدر مي‌شوند و با هيچ نرم‌كننده‌اي رام نمي‌شوند. نه قرص‌هاي ويتامين روي آنها اثر مي‌كند و نه محلول‌هاي گران‌قيمت تقويتي. موي بدحالت و پژمرده مشكلي است كه بسياري از خانم‌ها را كلافه و آنها را دست به دامان انواع ابزارهاي حالت‌دهنده مو مي‌كند اما


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۷:۱۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

انواع ديوار سبز

در ديوار سبز مدولار، از داربست هاي فلزي استفاده مي شود. اين داربست ها وزن كمي دارند و جنس آنها از استيل گالوانيزه مي باشد. در اجراي اين طرح، داربست ها بر روي بنا قرار مي گيرند و يا داراي يك سازه ي مستقل هستند. گياهان بالارونده بر روي داربست ها رشد مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۵:۱۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

8 علامت آب مرواريد و نحوه درمان آنها به طور طبيعي

آب مرواريد (كاتاراكت) نوعي بيماري چشمي با دلايل گوناگون است كه با تارشدن عدسي چشم آغاز مي شود و با افزايش تيرگي و كدرشدن عدسي و درنهايت مختل شدن بينايي چشم خاتمه مي يابد.در ادامه اين بخش به بررسي علائم ، نشانه و انواع آب مرواريد مي پردازيم پس با ما همراه شويد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۰:۳۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)